Børstet støv av statementbeltet

Hej ja!
Min første outfitpost, ehm, hjelp.. But, here we go:
I sommer kom jeg over en moteartikkel som handlet om en av Kardashian søstrene og hennes bruk av “statementbelter” og da husket jeg på at et slik belte kjøpte jeg for noen år siden, men ALDRI brukt. Syntes belte var så tøft da, og uten å tenke over hva jeg kunne bruke det til, kjøpte jeg det. Og siden har det ligget sammen med andre belter.. Så da jeg så hvordan hun brukte det ble jeg inspirert og her er mitt bidrag til bruk av statementbeltet. Var ikke siste gang det beltet ble brukt for å si det sånn, for så enkelt kan man løfte et antrekk opp et par hakk fra kjedelig. Ikke noe sponset her, alt er kjøpt selv(haha, skjønt det er viktig å få frem..)

1439048496080

Haha, og nå fant jeg ut at alt er fra BikBok, minus skoene da.. Denne buksen er helt fantastisk, kan brukes til kosebukse, bytt singeleten ut med en skjorte og da ser det nesten ut som en dressbukse og i mitt tilfelle ser det ut som en jumpsuit, og den kan også brukes til festligheter*thumbs up*
Liker sånne ting som kan brukes til fler anledninger!
Ha en fin helg og så håper jeg dere bruker stemmeretten på mandag(om dere ikke har forhåndstemt da)!

Leave a Reply

