Du vet du er: Krimfan

Hej ja!
Jeg var ikke gamle jenta, kanskje midten av barneskolen, da jeg begynte å like spenningsbøker og -serier/filmer, og jeg har ikke tall på hvor ofte jeg fortalte skumle historier til søskenbarna mine. Velger ofte en kriminalroman når jeg skal finne noe å lese. Og tvserie favoritter er Criminal Minds, de fleste CSI, Broen og da jeg var yngre så jeg på Kriminalkommisar(usikker på skrivemåten) Rex… haha, enklere å si at jeg sluker og digger alle sånne typer serier😜

Har funnet noen tegn på at man kanskje har sett/lest litt for mye krim;)
Du vet du er krimfan når:

• Du går på stranda og ser disse merkene og tenker:Shit,her har noen blitt dratt. Vil jeg finne et lik rundt sving eller kanskje noen har blitt kidnappet😮

image

• Du googler spørsmål om arv og tenker at det kan se mistenkelig ut.. Jaja, får håpe de andre som også lurer bekrefter det jeg har sagt om politiet skulle lure.

• Du er ute å går og du legger merke til steder hvor
   a) det hadde kunnet ligget et lik.
   b)du kunne gjemmet deg om noen skumle folk skulle komme etter deg..

•Du er ute å går på kvelden og syns alle du møter på din vei ser skumle ut..

image

•Du kjører bil og lurer på om bilen bak deg forfølger deg,for den har kjørt lenge bak deg.. At den ska til nesten samme sted som deg,nei den tanken slår deg ikke..

•Du syns hvite kassevogner(eller hva man kaller de bilene..?) er noe av det skumleste du vet. Får grøssninger nedover ryggen når du ser de. Det er jo de som blir brukt i krimserier og filmer til kidnapping..

•Du våkner opp med kloremerker og håndavtrykk rundt overarmen, akkurat som om noen har holdt hardt i den. Drømmeverden er visst farlig… :p

image

Leave a Reply

