Min første “UKENS”

Ser fler av de store bloggerne har såkalte UKENS-innlegg hver søndag, og det tenkte jeg kunne være artig å ha her å. Morsomt å se tilbake på! Har bestemt meg for 5 faste punkter, men innimellom vil det nok dukke opp noen ekstra punkter også.. Siden dette er det første Ukens-innlegg så blir det bare de 5 punktene.
Sooo here we go..

UKENS..

Sang: Freddy

Denne er umulig å ikke få på hjernen! Takk for den,Kong Halvor.. “Åå herregud, jeg savner deg min  lille Freddy” Ååå,der satt den fast i hjernen igjen..

Trening: Ble to løpeturer denne uka, 2x5km:) Men merket det gikk litt for mange dager mellom,så denne uka blir det kun et par dager imellom. Ow,how strange, but I think I really love running.. Not so miss lazy anymore:p

Cravings(not pregnant,men har og har i mange år hatt ulike cravings) : Vannmelon 🍉

Quote: Mange små mennesker, som på mange små steder, som gjør mange små ting kan forandre verden.
#HurumAlene

Selfie: Sommersola, velkommen skal du være! Selfie i solskinn:)

image

Leave a Reply

