Ukens #5

Heja!

Hopper rett på denne gangen, no small talk:p

Quote:

image

Syns dette var et bra utrykk og så ser jeg på det som en hilsen fra bestemor. Ba nemlig til henne og ba hu passe på bestefar da han var skikkelig dårlig, at han ikke forlot verden iaf så lenge vi var i Hellas. Jeg var/er ikke klar for å miste han ennå, og vet det hadde vært enda tyngre å miste han mens jeg var langt unna.
Så da jeg så dette skiltet og alle lavendelene visste jeg at han iaf skulle leve til vi kom hjem igjen. Forbinder lavendel med bestemor og så er det en healende plante.. Bestefar ble bedre mens vi var der og lever ennå:)

Trening: 300trapper ble løpt tilsammen, men 128 trapper gikk vi ca daglig. Og mye svømming.

Sang: Denne uka blir det en spilleliste:

Gotta love Grey’s Anatomy♡ Har bestilt 3 sesonger til:D Tilbud på platekompaniet as..^^

Cravings: Fetaost
Finns det noe av middag som ikke passer med feta?  Jummy!

Selfie:
Denne uka blir det umulig å velge bare et bilde av meg selv, så blir noen denne gangen^^

image

image

image

Show the world some love,never hate! Vi er alle like mye verdt!!

image

Leave a Reply

