Time flies

Nå følte jeg meg som en ekte blogger, for du er ikke blogger før setningen: “Sorry, lenge siden sist innlegg.” har blitt brukt. Tiden flyr.

Tiden flyr. Livet skjer. Oppturer og nedturer.

 Livet er en berg og dalbane. Du kan enten nyte turen eller skrike hele veien, men av kommer du ikke i live. Det er det eneste sikre. Vi skal alle dø en gang. Men det er derfor det er så viktig å nyte livet mens vi kan, og ta vare på våre kjære rundt oss. Ingen vet hva morgendagen bringer, så er det noe du har lyst til i dag så gjør det! Hybelkaninene? Vel,de er der i morgen også;) Ja,tiden flyr virkelig av sted.


Dette blir nok et rotete innlegg,men det får så være. Jeg er ingen blogger,har så vidt en håndfull lesere,så da tar jeg meg den frihet til å skrive et rotete innlegg. Take it or leave this blogg,simple as that! 

Vel,siden sist har mye og lite skjedd. Juli er en rar måned, som jeg mener jeg har skrevet før så kommer jeg da inn i en boble, heldigvis ikke like tung som tidligere år, men den kom i år også. En boble hvor jeg mister motivasjon, føler alt og alle er i mot meg. En slags juli-depresjon. Det har vært den måneden hvor mest triste ting har skjedd i livet mitt, 22.Juli, bestemors dødsfall…              August kom, jeg fant en motivasjon, fikk nye ideer og fant frem til lyset i livet igjen. Livet er fantastisk og vi er heldige som våkner hver dag. Jeg begynte å dra til biblioteket i Drammen en gang i uka, hvor jeg sitter og søker etter og på ledige jobber. Jeg har begynt å like Drammen igjen. Jeg har godtatt, selv om jeg ikke liker det i det hele tatt, at Hurum skal slå seg sammen med Røyken og Asker. Håper jeg om 50år kan si at jeg tok feil!  September kom fortere enn forventet, var det ikke juni i går? Haha.. Jeg blir mer og mer sikker på hvem jeg er og mine veier i livet. Det er en god følelse. Jeg fant ut viktigheten med å holde seg unna ting man ikke tåler, spesielt når man blander det med alkohol. Spør herved heller en gang for mye, eller leser innholdsfortegnelsen selv..                            Nå har Oktober kommet, og nærmer seg slutten.. Tiden flyr! Jeg har funnet en motivasjon, jeg ikke trudde fantes. Jeg har funnet ting å sette på min bucketlist. Søkt på en del jobber, men det er litt tørke der.. Ny regjering som har det som sin viktigste sak, jobb til alle, er blitt et stort ønske. Ikke lenge heldigvis til neste stortingsvalg. Og apropos politikk, jeg kommer ikke til å stille til gjenvalg her i kommunen ved neste kommunevalg! Jeg har løpt og begynt med litt mer hjemmetrening, men jeg fikk i begynnelsen av juli en strekk som fortsatt ikke er god:( hjelp! Når det gjelder motivasjonen og hva som er kommet på bucketlista vil jeg ta i et annet innlegg.. 

On my bucketlist, get a pixiecut like this. Dette er bare en bun som gjør at det ser ut som jeg har kort hår.

Kort fortalt, dette har skjedd siden sist. Jeg kommer ikke til å fortsette med Ukens-innlegg.. Det funka ikke som jeg hadde håpet, så da er det like greit å droppe det. 
Livet skjer, tiden flyr, så nyt turen/livet.

Peace✌

Leave a Reply

