Tid

Det er rart hvordan tiden bare flyr, men samtidig når man tenker over det og hvor mye man har fått gjort på den tiden så er det kanskje ikke så rart likevel. En dag skal jeg mer regelmessig blogge her,  en dag.. Haha, jeg kan ikke love noe mer enn det. Livet skjer, uten at man har kontroll på alt det som skjer. Det er spennende å se hvor man er om 1, 5 og ikke minst om 50 år. Lever jeg da? For et år siden var jeg akkurat kommet hjem fra en sårt trengende ferie.. Nå sitter jeg for siste gang i stua i Sætre. Aldri mer Langsethveien, og det er godt å tenke på. Jeg skal en dag komme tilbake til hvorfor jeg gleder meg til å bli ferdig med dette huset, stedet, men jeg er ikke klar ennå.

Nå skal jeg HJEM igjen! 

Jeg har siden sist: gått på kurs, vært i praksis og hatt en super tid der, vært med på salg av bolig, flytting tilbake til hjemstedet, begynt å pusse opp rommet som jeg skal ha sånn jeg vil, funnet min vei i livet så nå mangler bare en jobb i det, seilt med Christian Radich fra Oslo til Sætre, og ikke minst jeg har endelig turt å klippe meg kort:O Ikke no skulder”kort” , men ordentlig pixiecut som det så fint heter. 

Slenger med et bilde av meg og min nye sveis..

Lag dere noen fantastiske dager,vi snakkes snart igjen!

Leave a Reply

